Kucni Trener na Facebook-u
Započnite trening zagrevanjem i tako sprečite povrede

See more details
Uzimanje odgovarajuće hrane nakon treninga veoma je važno

See more details
Da bi postigli brži rast mišića morate rotirati tipove vežbi

See more details

Ne preskačite obroke

Štampa PDF

Jedna od najčešćih grešaka koju ljudi prave u želji da izgube suvišne kilograme jeste gladovanje ili preskakanje obroka.

Ukoliko telo ne dobije hranu duže od 3-4 sata, ono automatski počinje da usporava svoj metabolizam i sporije troši kalorije koje unosimo sledećim obrokom
U nedostatku hrane naše telo deponovane masti štedi, a energiju za životne aktivnosti dobija direktno razgradjivanjem proteina mišića.
Naše telo se u situacijama gladovanja prebacuje na “survival mode” ili preživljavanje.
Iz tog razloga, ono što dobijate preskakanjem obroka jeste sporiji metabolizam, manje mišića i isto ili cak vise masnoća.

Ukoliko želite da na pravilan nacin ubrzate svoj metabolizam i efikasno istopite suvišne masnoće uzimajte svoje obroke na svaka 3-4 sata, što bi podrazumevalo 3 glavna obroka i 2 užine.
Pored toga bilo bi poželjno da se uključite u redovan i kvalitetno organizovan program vežbanja.
Na taj nacin ćete povećati svoju potrošnju energije, istopiti suvišne masnoće i obezbediti da vaše telo bude zdravo i funkcionalno.