Kucni Trener na Facebook-u
Započnite trening zagrevanjem i tako sprečite povrede

See more details
Da bi postigli brži rast mišića morate rotirati tipove vežbi

See more details
Uzimanje odgovarajuće hrane nakon treninga veoma je važno

See more details

Naš trening

Štampa PDF
U svom treningu koristimo savremene trenažne metode radi ostvarivanja svih ciljeva koje želimo da postugnemo u treningu.
Bilo da su vasi ciljevi usmereni na redukciju telesne težine, povećanje mišićne mase, samnjenja bolova u leđima ili povećanja izdrzljivosti i snage, naši fitnes treneri će vam kroz svoje programe vežbanja pomoći da te ciljeve i ostvarite.
Vreme trajanja jednog treninga je izmđu 30 i 60 minuta, u zavisnosti od trenutnog nivoa vaše pripremljenosti.
Vaš trenutni nivo pripremljenosti naši treneri procenjuju specijalnim probnim treningom koji je potpuno besplatan.
Nakon probnog treninga niste u obavezi da nastavite da trenirate sa nama.
Struktura jednog treninga izgleda ovako:

Foam rolling-a ili masiranje na spužvastom valjku kojim uklanjamo mišićnu napetost i pripremamo tkivo za početak treninga.

Vežbe za povećanje pokretljivosti predstavljaju sledeći korak u pripremi organizma za rad.
Osnovni cilj vežbi je dostizanje punog opsega pokreta u zglobovima, kao i učenje osnovnih obrazaca kretanja koje ćemo upotrebljavati u treningu, ali i u svakodnevnom životu.

Vežbe za povećanje snage predstavlaju glavni deo treninga u kome je cilj razviti stabilnost i snagu core mišića i mišića celog tela.

Stretching - vežbe istezanja rade se na kraju treninga, a u cilju povećanja fleksibilnosti mišića i ubrzavanja procesa  oporavka nakon treninga

 

U svom treningu koristimo:

Foam rollere – sredstvo koje je vec u inostrastranstvu dugo u upotrebi, kod nas jos u povoju, podrazumeva samo masažu koja se izvodi na spužvastom valjku.
Pomocu foam roller-a, odnosno valjka radimo na dubinskoj pripremi tkiva, uklanjanju mikroožiljaka, kao i na smanjenju bolova i mišićne napetosti.

Tegove – osnovno sredstvo u razvoju snage, prevenciji povreda i izgradnji mišića.
Omogućavaju pokrete u sve tri ravni, pružaju velike mogućnosti u pogledu broja vežbi, kao i veliki stepen efikasnosti.

Elastične gume – takodje sjajno sredstvo koje se koristi u cilju povećanja snage, prevencije i rehabilitacije nakon povrede.
Omogućava izvođenje vežbi u svim ravnima pokreta, što obezbedjuje veliku efikasnost kao i veliki broj vežbi koji stoji na raspolaganju.

Medicinske lopte – odlično pomoćno sredstvo koje se koristi u razvoju snage celog tela.

Prostirke za vežbanje – omogućava izvođenje različitih vežbi snage i istezanja koje treba uraditi na podu.

Vežbe sa otporom sopstvenog tela – bilo da je u pitanju povećanje pokretljivosti, fleksibilnosti, snage ili stabilnosti celog tela vežbe sa otporom sopstvenog tela mogu imati puno pozitivnih uticaja kako na zdravlje tako i na celokupan izgled.

Kettlebell, girja ili rusko zvono,  je zaista jedinstven rekvizit. Profesionalni sportisti i lični treneri vrlo brzo su prepoznali sve prednosti KB-a. Eksplozivna snaga, superiorna izdržljivost, savršen izgled i definicija muskulature poput grčkog junaka.

Šta još možete poželeti?