Kucni Trener na Facebook-u
Da bi postigli brži rast mišića morate rotirati tipove vežbi

See more details
Započnite trening zagrevanjem i tako sprečite povrede

See more details
Uzimanje odgovarajuće hrane nakon treninga veoma je važno

See more details

Naš trening

Štampa PDF
U svom treningu koristimo savremene trenažne metode radi ostvarivanja svih ciljeva koje želimo da postugnemo u treningu.
Bilo da su vasi ciljevi usmereni na redukciju telesne težine, povećanje mišićne mase, samnjenja bolova u leđima ili povećanja izdrzljivosti i snage, naši fitnes treneri će vam kroz svoje programe vežbanja pomoći da te ciljeve i ostvarite.
Vreme trajanja jednog treninga je izmđu 30 i 60 minuta, u zavisnosti od trenutnog nivoa vaše pripremljenosti.
Vaš trenutni nivo pripremljenosti naši treneri procenjuju specijalnim probnim treningom koji je potpuno besplatan.
Nakon probnog treninga niste u obavezi da nastavite da trenirate sa nama.
Struktura jednog treninga izgleda ovako:

Foam rolling-a ili masiranje na spužvastom valjku kojim uklanjamo mišićnu napetost i pripremamo tkivo za početak treninga.

Vežbe za povećanje pokretljivosti predstavljaju sledeći korak u pripremi organizma za rad.
Osnovni cilj vežbi je dostizanje punog opsega pokreta u zglobovima, kao i učenje osnovnih obrazaca kretanja koje ćemo upotrebljavati u treningu, ali i u svakodnevnom životu.

Vežbe za povećanje snage predstavlaju glavni deo treninga u kome je cilj razviti stabilnost i snagu core mišića i mišića celog tela.

Stretching - vežbe istezanja rade se na kraju treninga, a u cilju povećanja fleksibilnosti mišića i ubrzavanja procesa  oporavka nakon treninga

 

U svom treningu koristimo:

Foam rollere – sredstvo koje je vec u inostrastranstvu dugo u upotrebi, kod nas jos u povoju, podrazumeva samo masažu koja se izvodi na spužvastom valjku.
Pomocu foam roller-a, odnosno valjka radimo na dubinskoj pripremi tkiva, uklanjanju mikroožiljaka, kao i na smanjenju bolova i mišićne napetosti.

Tegove – osnovno sredstvo u razvoju snage, prevenciji povreda i izgradnji mišića.
Omogućavaju pokrete u sve tri ravni, pružaju velike mogućnosti u pogledu broja vežbi, kao i veliki stepen efikasnosti.

Elastične gume – takodje sjajno sredstvo koje se koristi u cilju povećanja snage, prevencije i rehabilitacije nakon povrede.
Omogućava izvođenje vežbi u svim ravnima pokreta, što obezbedjuje veliku efikasnost kao i veliki broj vežbi koji stoji na raspolaganju.

Medicinske lopte – odlično pomoćno sredstvo koje se koristi u razvoju snage celog tela.

Prostirke za vežbanje – omogućava izvođenje različitih vežbi snage i istezanja koje treba uraditi na podu.

Vežbe sa otporom sopstvenog tela – bilo da je u pitanju povećanje pokretljivosti, fleksibilnosti, snage ili stabilnosti celog tela vežbe sa otporom sopstvenog tela mogu imati puno pozitivnih uticaja kako na zdravlje tako i na celokupan izgled.

Kettlebell, girja ili rusko zvono,  je zaista jedinstven rekvizit. Profesionalni sportisti i lični treneri vrlo brzo su prepoznali sve prednosti KB-a. Eksplozivna snaga, superiorna izdržljivost, savršen izgled i definicija muskulature poput grčkog junaka.

Šta još možete poželeti?